Przemysł

Znawcy branży mówią o reklamie PPC:

By 22 maja 2020 No Comments

Płatne reklamy to ogromne pole dla każdego, kto chce rozwijać swoją działalność i rozwijać się wraz z trendami na rynku. Dzisiaj świat digitalizuje i otwiera nowe drzwi w branży płatnego marketingu. Istnieje wiele technik badania kampanii Google AdWords przy użyciu zaawansowanych technologicznie zaawansowanych strategii marketingu płatnego i kampanii, które można przeprowadzać online bez ograniczeń i bezproblemowo.

Teraz dowiedzmy się więcej o konkretnej reklamie Google o nazwie PPC Advertising.

Koncepcja Google AdWords: –

Google opracowało narzędzie do słów reklamowych o nazwie „Google AdWords”. Zebrano wiele słów, które są najczęściej oferowane przez użytkowników online. Google AdWords jest również znany jako marketing płatny. Reklamodawcy muszą płacić za słowa kluczowe w kampanii płatnej. Mniej skuteczne słowa kluczowe obniżają pozycję reklamy w firmie.

Google AdWords ustawia pasek budżetu zgodnie z Twoimi wymaganiami. Możesz także wybrać stawkę dla słowa o najniższej ocenie i uruchomić kampanię o niskim budżecie, jak chcesz. W świecie AdWords, strategii wyświetleń i kliknięć narzędzie planowania słów kluczowych odgrywa kluczową rolę w skutecznym marketingu płatnym na platformie cyfrowej.

Marketing w wyszukiwarkach: –

Konceptualizacja SEM służy wyjaśnieniu, jak działa marketing płatny w wyszukiwarce Google. Głównymi przykładami SEM są Google, Bing i Yahoo, w których reklamodawcy mogą się reklamować, ale używając różnych metod, takich jak:

1.) PPC: Pay Per Click (reklama jest brane pod uwagę)

2.) CPC: Koszt kliknięcia (AdWords zostanie wzięty pod uwagę)

3.) CPA: Koszt pozyskania (wyświetlenia są brane pod uwagę)

Najbardziej odpowiednią formą reklamy za pośrednictwem wyszukiwarki jest PPC Advertising. Strategia marketingowa typu pay-per-click w pewnym stopniu redukuje zmarnowane pieniądze. W tej płatnej strategii marketingowej użytkownicy wyświetlają reklamy na podstawie słów kluczowych wpisanych w wyszukiwarce Google. Pieniądze reklamodawcy są potrącane tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie reklamę i odwiedzi stronę. Reklamodawcy nie mogą zwiększyć swojej reklamy, płacąc więcej, aby wyprzedzić swoich konkurentów. Cały marketing PPC dotyczy słów kluczowych używanych przez użytkowników. Więc jest również znany jako

„Marketing słów kluczowych”. Kampania PPC jest skuteczna, ponieważ dociera do potencjalnej publiczności, która jest naprawdę zainteresowana produktem, a reklama jest odpowiednio promowana w branży za pomocą tej taktyki marketingowej.

Znaczenie reklamy PPC: –

1.) Kampania PPC ma bardzo specyficznych odbiorców, którzy klikają określoną reklamę, która ich interesuje.

2.) Z pieniężnego punktu widzenia jest to dobrze zabezpieczona taktyka, w której odliczenia dokonuje się za pomocą kliknięcia.

3.) Kliknięcie płatnej reklamy marketingowej nie powoduje niepożądanego wyświetlenia ani surfowania.

4.) PPC przeprowadzane jest z pełnym uwierzytelnieniem w drodze aukcji reklamowej. Każde słowo kluczowe jest sprzedawane na aukcji dla wyszukiwarki w celu ustalenia ważności reklam za pośrednictwem strony wyników wyszukiwania (SERP).

Przykłady reklam PPC: –

Olay BB Cream opracował taktykę marketingową PPC, która obejmowała linki do stron, ofertę i markę.

Połączenie tych trzech elementów sprawia, że ​​reklama wygląda solidnie i przyciąga wzrok dzięki określonej ofercie. Linki do stron pozwalają użytkownikom klikać w dowolnym miejscu, w którym mogą wyszukać określony produkt. Zarejestrowany znak towarowy może przyspieszyć twoją pozycję w wyszukiwarce.

Kampania reklamowa Audi PPC zawierała linki do stron, czasowniki i rozszerzenia społecznościowe, które podniosły reklamę w wyszukiwarce.

Linki do stron są bezpiecznym narzędziem do zmiany gier, ponieważ dają użytkownikowi swobodę wglądu w informacje o produkcie w bardziej systematyczny sposób.

Starożytne czasowniki opisywały jakość obiektu znacznie lepiej niż pisanie prostej linii. Audi stworzyło jedną linię zatytułowaną „Poznaj nowe luksusowe samochody i modele Audi w Audi USA.com”.

Ekspansja społecznościowa z dużą liczbą obserwujących szybko zmienia grę na platformie Google.

Wniosek: –

Kampania PPC jest najbardziej efektywnym i ekonomicznym sposobem dostarczania płatnych reklam. Stanowi podstawę modelu wzrostu i marketingu gigantycznej firmy. Słowa kluczowe do wygenerowania reklamy można sprzedać na aukcji, a pozycję firmy można ustalić za pomocą wyszukiwarki Google.

PPC Marketing oferuje niszową grupę odbiorców, która zajmuje się produktem, jednocześnie poprawiając jego funkcjonalność. Umożliwia wyświetlanie reklam w określonej grupie demograficznej lub kraju na całym świecie lub lokalnie, z preferencją czasu i dnia. Pomaga adresować klientów i przekierowywać ich z powrotem na stronę reklamodawcy.