seo” data-max-rows=”2″>

Istnieją dwa sposoby spojrzenia na marketing w mediach społecznościowych. Pracujesz, nie robisz.

Co nie działa

Podejście do marketingu biznesowego jest bardziej powszechne. Ponieważ właściciele firm w „starej szkole” łatwo to zrozumieć. Oznacza to, że Twoje treści z marketingu społecznościowego są rozpowszechniane z zamiarem promowania firmy. To po prostu kolejna wersja marketingu drukowanego, plakatu lub reklamy w magazynie. Jeśli nie dostosujemy się i nie zaakceptujemy zmian, poniesiemy porażkę w naszej działalności.

To wydaje się mieć sens. Potencjalni klienci są na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Chcesz ich uświadomić. Tworzą treści marketingowe, które mają być dystrybuowane na tych kanałach, podobnie jak w reklamie prasowej.

Chociaż wyjaśniłeś swoją firmę we wszystkich kanałach społecznościowych i zamieściłeś kuszące reklamy, twoje wysiłki w marketingu mediów społecznościowych (SMM) w jakiś sposób nie przyniosły żadnych godnych uwagi wyników.

Co działa

Drugim podejściem jest zrozumienie, które zdobywasz, gdy jesteś w mediach społecznościowych, aby promować swoją firmę. Twoje perspektywy nie są w stanie znaleźć rozwiązań ani produktów. Są – wyjątkowo – na portalach społecznościowych, aby nawiązywać kontakty. Połącz się z siecią rodziny i przyjaciół.

Są tam, aby uzyskać informacje i rozrywkę. Facebook to kanał informacyjny. Twitter oś czasu. Snapchat ma historie.

Innymi słowy, każda platforma społecznościowa ma swego rodzaju język ojczysty. Przy drugim podejściu nie dystrybuujesz treści z bloga lub reklam PPC. Tworzysz treść w języku platformy. Opowiadają twoją historię w sposób, na który użytkownicy platformy są otwarci. Jeśli szukasz szczegółowego objaśnienia lub prezentacji swojego produktu lub usługi w długiej formie, YouTube jest platformą, z której możesz skorzystać.

Krótko mówiąc, jest to najlepszy powód, aby zatrudnić kompetentną agencję marketingową do zarządzania marketingiem w mediach społecznościowych. Mówimy w języku różnych platform społecznościowych. Tłumaczymy Twój materiał reklamowy w taki sposób, aby w naturalny sposób spełniał oczekiwania odbiorców.

Kompetentny marketing zapewnia, że ​​Twoje treści są udostępniane, odpowiednie i zorientowane na wartość. Co ostatecznie prowadzi do większej liczby konwersji i sprzedaży.

Możesz być firmą z pierwszym podejściem; Możesz również zatrudnić zespół specjalistów ds. Marketingu w mediach społecznościowych, którzy są native speakerem języka mediów społecznościowych, aby przetłumaczyć swoje promocje na treści społecznościowe.

Tak, potencjalni klienci są bardzo zainteresowani wszystkimi platformami społecznościowymi. Mów w swoim języku, a może to oznaczać dla Ciebie wiele nowych możliwości biznesowych. Nie rób tego, a jesteś obcym w obcym kraju.