Jeśli nie dobrze się bawisz z marketingiem sieciowym, ta informacja o tym, jak zostać mistrzem 4 typów osobowości, jest tylko dla Ciebie.

Teorie typów osobowości

Teorie o typach osobowości istnieją od czasów Hipokratesa. Być może słyszałeś je w innych kategoriach: optymistyczny, flegmatyczny, melancholijny i choleryczny lub wyrazisty, miły, analityczny i kierujący.

Nauczę cię w prosty i przyjemny sposób, że moi mentorzy Tom & # 39; Big Al & # 39; Schreiter i Michael Dlouhy się nauczyli. Nigdy nie będziesz się nudzić w pobliżu ludzi. 4 typy osobowości według kolorów to:

  • NIEBIESKI – pomyśl Snoopy orzeszków ziemnych
  • ŻÓŁTY – pomyśl o Charlie Brown z Peanuts
  • ZIELONY – pomyśl o orzeszkach ziemnych
  • RED – pomyśl o Lucy z Peanuts

Aby kolory były łatwiejsze do zrozumienia, trochę przesadzam. Większość ludzi będzie kombinacją kolorów, z których jeden będzie dominującym kolorem. Możliwe jest również, że dana osoba jest przeważnie jednym kolorem w domu i innym kolorem w pracy.

Dlaczego kolory są ważne dla Twojego marketingu sieciowego?

Wyjaśnię, w jaki sposób każdy kolor stanowi unikalny wkład w Twój zespół. Najlepiej, jeśli chcesz mieć co najmniej jednego członka zespołu z każdego z 4 kolorów, ponieważ każdy kolor ma swoje mocne strony, a Twoja organizacja będzie się rozwijać, gdy nauczysz się korzystać z mocnych stron innych.

Myślisz, że poczekaj chwilę? Kiedy byłem w szkole, byłem testowany. Moi nauczyciele kazali mi pracować nad moimi słabymi punktami. & # 39;

Zapomnij o tym, nauczę cię, jak uczyć członków twojej organizacji pracy nad ich mocnymi stronami. Jak to jest

Ten system pozwala ludziom wnieść wkład, w którym są dobrzy i cieszyć się nim.

  • Czy chciałbyś dobrego promotora w swojej organizacji? Chcesz NIEBIESKI.
  • Czy chciałbyś kogoś, kto świetnie rozwija narzędzia? Chcesz ZIELONY.
  • Czy chciałbyś kogoś, kto jest świetnym trenerem? Chcesz ŻÓŁTY.
  • Czy chcesz kogoś, kto jest świetny w uzyskiwaniu wyników? Chcesz czerwony.

Dotyka to innej cechy silnej organizacji. Robert Kiyosaki mówi: „Sukces to sport zespołowy”. Liderzy odnoszący sukcesy nie są samotnymi strażnikami. Uczą się przyciągać i współpracować z szerokim gronem ludzi, i mogą czerpać jak najwięcej z innych.

Narysuj schemat kolorów

Weź kartkę papieru. Narysuj linie poziome i pionowe, aby utworzyć 4 ćwiartki.

  • Napisz powyżej powyżej (Hugger mówi o rodzinie).
  • Napisz „samodzielny” w dolnej części (nie Hugger, moja rodzina nie jest twoją sprawą).
  • Pisz pośrednio (Listener) po lewej stronie.
  • Wpisz Direct (Talker) po prawej stronie.
  • Napisz ŻÓŁTY w lewym górnym kwadrancie.
  • Napisz NIEBIESKI w prawym górnym kwadrancie.
  • Napisz ZIELONY w lewym dolnym kwadrancie.
  • Napisz CZERWONY w prawym dolnym kwadrancie.

Krótki opis 4 kolorów

Podam tylko krótki opis 4 kolorów tutaj i zajmę się każdym kolorem w osobnym artykule.

  • NIEBIESKI są otwarte i bezpośrednie. Jej motto to – bawmy się dobrze.
  • ŻÓŁTY jest otwarty i pośredni. Jej motto to: zostańmy przyjaciółmi.
  • ZIELONE są niezależne i pośrednie. Ich motto brzmi: poskładajmy fakty i liczby.
  • RED są samodzielne i bezpośrednie. Jej motto to: zdobądźmy wyniki.

Zidentyfikowanie własnego koloru może być trudniejsze niż zidentyfikowanie czyjegoś koloru. Nie jest to rzadkie. Nie martw się O wiele ważniejsze jest rozpoznanie koloru drugiej osoby, ponieważ po zidentyfikowaniu jej koloru nauczę Cię, jak mówić w jej tajnym języku.