Reklama

Rozwiń swój biznes dzięki metodom mediów społecznościowych

By 6 stycznia 2020 No Comments

Jeśli jesteś właścicielem firmy, prawdopodobnie już korzystasz z platform i mediów społecznościowych, aby poinformować swoją firmę. Jeśli jeszcze nie zacząłeś używać tych platform, prawdopodobnie myślisz poważnie i powinieneś …

Faktem jest, że około 82 procent małych firm korzysta z tych platform, takich jak: LinkedIn, Facebook, świergot, Instagram i Pinterest wspierać rozwój ich firm. Jeśli nadal zastanawiasz się nad wykorzystaniem tych platform do rozwoju firmy, powinieneś zakończyć debatę i rozpocząć ją jak najszybciej.

Platformy te skutecznie wpływają na rozwój Twojej firmy. W rzeczywistości wiele osób korzysta z sieci społecznościowych, aby dowiedzieć się o różnych firmach, ich produktach i usługach.

Poniżej znajduje się 6 powodów, dla których marketing społecznościowy działa!

pierwszy Media społecznościowe informują Cię o Twojej firmie.Tak! W rzeczywistości wspierasz różne platformy, aby Twoja firma stała się znana. To naprawdę działa!

Twoja firma jest narażona! Nie trzeba dodawać, że to bardzo dobra rzecz! Co ważniejsze, masz możliwość budowania relacji z odbiorcami docelowymi. Będziesz mógł zdobywać obserwujących, nawiązywać kontakty i kontaktować się z ludźmi, którzy teraz wiedzą coś o Twojej firmie. Ponadto osoby, które wcześniej współpracowały z tobą, są teraz zachęcane do informowania innych o twoich produktach i / lub usługach.

drugi Marketing w mediach społecznościowych jest wyjątkowo tani! Im więcej algorytmów jest dodawanych do różnych platform i / lub sieci, tym bardziej prawdopodobne jest, że wpłynie to na twoją treść organiczną, ponieważ możesz zgubić się w argumencie. Z tego powodu zdecydowanie zalecamy korzystanie z możliwości reklamowych oferowanych przez wiele sieci w celu promocji firmy, treści oraz ofert specjalnych i / lub ofert. Najlepsze jest to, że reklama w mediach społecznościowych jest stosunkowo niedroga.

trzeci Media społecznościowe są bardzo popularne! Nie musisz być zagorzałym czytelnikiem blogów technologicznych ani specjalistą od marketingu cyfrowego, aby mieć świadomość, że jest to bardzo popularne wśród szerokiej gamy konsumentów.

Per Pew Research Center – Około 65% dorosłych Amerykanów korzysta z tych platform i / lub sieci. Oznacza to, że bardziej prawdopodobne jest dotarcie do prawie każdego klienta, który wejdzie do Twojej firmy lub odwiedzi Twoją witrynę.

W przypadku większości małych firm Facebook ma ponad 1,5 miliarda użytkowników miesięcznie, co oznacza, że ​​FB to platforma, na której Twoja firma może dotrzeć do większej liczby docelowych odbiorców. Zalecamy rozpoczęcie kampanii marketingowej za pomocą Facebooka.

4-ci Marketing w mediach społecznościowych dociera do wszystkich grup ludności i grup wiekowych. To nie ma ograniczeń wiekowych. Rzeczywiście w sieciach społecznościowych przekraczane są ograniczenia wiekowe. Badanie przeprowadzone przez Pew Research Center wykazało, że 65 procent dorosłych w Stanach Zjednoczonych działa na tych platformach.

W latach 2005–2015 osoby w wieku od 30 do 49 lat częściej korzystały z sieci społecznościowych. Nie ma znaczenia, ile lat ma twoja grupa docelowa – jest więcej niż prawdopodobne, że są już zalogowani na preferowane platformy i czekają na ciebie i / lub Twoją firmę.

5. Media społecznościowe inspirują wzajemne zaangażowanie. W ten sposób możesz korzystać z zasobów i kontroli, aby lepiej informować się o swojej grupie docelowej. W ten sposób masz okazję dowiedzieć się wszystkiego o zainteresowaniach odbiorców i otrzymać informację zwrotną.

Skontaktuj się ze swoimi obserwatorami i / lub klientami i poproś, aby zadawali Ci pytania oraz dzielili się swoimi przemyśleniami, opiniami i pomysłami na temat tego, jak powinieneś je poznać na głębszym poziomie, abyś mógł lepiej sobie z nimi poradzić. Możesz odpowiedzieć szybko i bez połączenia telefonicznego, nie martwiąc się, że Twój klient przegapił odpowiedź.

6. Sieci społecznościowe umożliwiają wymianę ton informacji o Twojej firmie. Różne sieci stały się miejscem, w którym konsumenci mogą uzyskać więcej informacji o Twojej firmie. Powodem tego jest to, że platformy te oferują firmom możliwość publikowania bieżących informacji o wszystkich swoich usługach, produktach i przyszłych wydarzeniach.

Ponadto wiele profili i działań w sieciach społecznościowych może być publicznych, co znacznie poprawia widoczność dla użytkowników. Oznacza to również, że Twoje profile mogą być indeksowane przez Google i inne wyszukiwarki. To tylko kolejny sposób, aby mieć pewność, że Twoja firma i / lub firma pojawią się na stronach wyników wyszukiwania.

Jak widać, marketing w mediach społecznościowych jest opłacalną metodą, która pomaga w przybliżeniu Twojej firmy grupie docelowej i innym użytkownikom. A najlepsze jest to, że w ten sposób możesz nadal rozwijać swój biznes!