Jest wielu ludzi, którzy twierdzą, że są ekspertami w marketingu muzyki, reklamie muzycznej i mediach społecznościowych. Tak – dosłownie tysiące i tysiące. Jeśli chodzi o marketing i publikowanie muzyki, masz szeroki wybór. PRAWO? Źle – duży wybór – tak, ale ile z nich jest naprawdę wartych soli? Nie wiele!

Z jakiegoś powodu pozbawione skrupułów „żądne muzyki pszczoły” gonią muzyków – nie wiem dlaczego, może myślą, że są lekkim, delikatnym dotykiem. Może nie lubią muzyków, albo gorzej – nie lubią muzyki. (WOW) Wielu z tych ludzi jest lub było muzykami, a może stażystą gdzieś w branży muzycznej lub kocha muzykę. Wierzą, że daje to im prawo do głoszenia się jako ekspert marketingu muzycznego lub, co gorsza, publicysta muzyczny z wieloletnim doświadczeniem w branży muzycznej i gromadzeniem tysięcy kontaktów z mediami muzycznymi, a także dla najlepszego możliwego produktu reklamuje najlepszą możliwą usługę, która przyspieszy Twoją karierę muzyczną.

Cóż, muszę powiedzieć, co następuje: Sam byłem muzykiem – choć dawno temu w branży muzycznej było wielu oszustów. Doświadczyłem głębokiego bólu, że oszukują mnie pozbawieni skrupułów ludzie, którzy twierdzą, że są moim wybawcą w branży muzycznej. Internet i wyrównanie niezależnego pola gry muzycznej otworzyły przed rekinami i oszustami wiele możliwości edytowania gry. Mój zespół odniósł sukces tylko dzięki szczęściu – znaleźliśmy odpowiednich uczciwych ludzi.

Oto lista kontrolna, którą powinieneś poważnie rozważyć przy wyborze najlepszej usługi publicystycznej lub marketingowej:

Sprawdź swoje dane uwierzytelniające – i postępuj zgodnie z tą listą kontrolną

Czy masz wiarygodne Obecność online?

Czy masz setki referencji? Lub coś, co lubię nazywać TRUSTIMONIALS – sprawdź referencje!

Ile masz „SZCZEGÓLNYCH” lat doświadczenia? Ver! Fy to

Czy napisałeś setki artykułów na temat marketingu muzycznego?

Czy należysz do wielu najwyższej klasy organizacji w branży muzycznej?

Czy potencjalny marketingowiec lub publicysta odpowiada na wszystkie twoje pytania?

czy subtelnie ich unikają?

Czy powiedzą ci, kto i gdzie będzie promować Twoją muzykę?

tj. ich powiązania z mediami muzycznymi – czy mówią ci, żebyś poczekał i zobaczył?

Czy widziałeś sprawdzone przykłady swojej pracy?

Czy dadzą ci to, co obiecują na piśmie?

Przed dokonaniem wyboru zastanów się:

UCZCIWOŚĆ – UCZCIWOŚĆ – PRZEJRZYSTOŚĆ

Oprócz świetnej pracy, która naprawdę pomaga ci w karierze, są to prawdopodobnie trzy najważniejsze elementy do rozważenia

Jeśli niektóre lub wszystkie powyższe referencje nie należą do kategorii pozytywnej —

OSTRZEŻENIE, możesz zostać oszukany

Mam szczęście znaleźć odpowiednich ludzi do naszego projektu i nie twierdzę, że jest to niemożliwe. Mówię tylko, że w dzisiejszych czasach niezwykle ważne jest odrabianie pracy domowej i dbanie o nią, zanim wydasz ciężko zarobione pieniądze. Większość niezależnych muzyków ma napięty budżet i każdy cent coś dla nich znaczy. Poświęć czas na skonsultowanie się z uznanym doradcą branży muzycznej. Większość może rozpoznać oszustwo, gdy go zobaczy.

Tak więc, wszyscy pozbawieni skrupułów rekiny, którzy czekają, by rzucić się na następnego niczego niepodejrzewającego muzyka, przepraszam, że napisaliście ten artykuł – ale trzeba się odsłonić. Więc nie jest mi przykro. To ludzie tacy jak ty, którzy źle znają biznes muzyczny, uczciwi publicyści i sprzedawcy muzyki. Wstydź się Uwielbiam moje Indie oraz wszystkich muzyków i artystów i boli mnie, jak są wykorzystywani. Wypróbuj inną niszę – może ludzie, którzy potrzebują marketingu, mogą pomóc w sprzedaży rakiet lub produktów i usług przemysłowych. ALE – zostaw naszą muzyczną niszę w spokoju !!