Reklama

Największe zmiany w mediach społecznościowych w 2018 roku

By 23 marca 2020 No Comments

Od początku 2018 r. Sensowne jest, że w tym roku można spodziewać się największych zmian w mediach społecznościowych.

W świecie mediów społecznościowych technologia i innowacje stale się rozwijają. Każdego dnia pojawiają się nowe innowacje lub nowe ogłoszenia.

Omówmy więc potencjalne trendy, które mogą nadejść w tym roku oraz sposoby, w jakie menedżerowie mediów społecznościowych mogą planować te zmiany.

1. miejsceCiągły rozwój treści wideo na żywo.

Niedawno Facebook ogłosił pewne zmiany w algorytmie kanału informacyjnego, które zmieniają się w zależności od rodzaju treści użytkowników, którzy przełączają się z przyjaciół i rodziny użytkownika na rodzaj treści lub stron, które użytkownicy obserwują. Oznacza to również, że użytkownicy intensywnie dyskutują o udostępnianiu treści we własnej sieci prywatnej.

2. Aplikacje do przesyłania wiadomości są ważnym sposobem komunikacji.

Obecnie istnieją różne aplikacje do przesyłania wiadomości, takie jak WhatsApp, Facebook Messenger, WeChat itp. Prawie 4 miliardy ludzi używa tego typu aplikacji do komunikowania się ze sobą. Tego rodzaju aplikacje oferują znacznie szybszy i łatwiejszy sposób łączenia się z ludźmi. W rzeczywistości korzystanie z wiadomości do obsługi klienta jest znacznie szersze i bardziej opłacalne, szczególnie w przypadku firm i obsługi klienta.

3. Rzeczywistość wirtualna na drodze do lepszych doświadczeń marketingowych.

W dobie sztucznej inteligencji rzeczywistość wirtualna pojawia się na pierwszych stronach gazet. Dzięki swoim unikalnym właściwościom tworzy niezapomniane wrażenia w przeciwieństwie do innych mediów w dziedzinie marketingu. Rzeczywiście, ta marka natychmiast rozpoznaje swoją wartość.

4. Wyszukiwanie głosowe i sztuczna inteligencja zmieniają grę

W miarę rozwoju urządzenia sterowane głosem, które szybko reagują na polecenia słowne, są silnie zależne od sztucznej inteligencji. Jak widzimy na rynku, niektóre urządzenia aktywowane głosem do osobistej pomocy są wbudowane w niektóre z używanych przez nas urządzeń, takie jak inteligentne głośniki, telewizory itp.

Inna innowacja, w której istotną rolę odgrywa sztuczna inteligencja, dotyczy technologii pojazdów autonomicznych. W oparciu o tę technologię oczywiste jest, że aktywacja głosowa z pewnością będzie również wykorzystywana w samochodach z własnym napędem. Ponieważ ten typ pojazdu będzie wyposażony w funkcje sterowane głosem, kierowcy mogą wykonywać inne funkcje, takie jak wykonywanie połączeń telefonicznych, bez konieczności odrywania rąk od kierownicy.

5 Boom w streamingu na żywo

Nastąpi transmisja na żywo i zobaczymy znacznie więcej. Obecność transmisji na żywo wzrasta, gdy działa. Na przykład ta technologia zapewnia nam codzienną aktualizację telefonów.

6. Spotkania online są powszechne

Internetowe miejsca spotkań szybko stają się trendem wśród generacji Z, która bardziej wierzy w kontakty towarzyskie i imprezy. W rzeczywistości spotkania online idą w parze z VR.

7. Marketing wpływowy będzie przedmiotem zainteresowania mediów społecznościowych

Wpływ marketingu to duży biznes, na którym opiera się miliard dolarów. W rzeczywistości istnieje wiele osób, które wpływają na sześciocyfrowe pieniądze poprzez marketing influencerów.

Ma ogromny wpływ na pokolenie milenijne, kiedy dokonują wyborów zawodowych i wyborów, których dokonują w życiu codziennym, takich jak rodzaj produktów, które chcą kupić.

8. Twórz historie na Instagramie

Z marketingowego punktu widzenia historie na Instagramie będą miały duże znaczenie w porównaniu z inną platformą marketingową. Istnieje mnóstwo historii na Instagramie, które składają się na prawie 10 000 obserwujących.