Każdy rozsądny przedsiębiorca powinien dziś mieć strategię marketingową w mediach społecznościowych. Prawdziwą tajemnicą sukcesu jest to, że możesz zarabiać pieniądze dzięki obserwatorom mediów społecznościowych.

W końcu zarabiasz pieniądze, a nie tylko stale publikujesz bezpłatne treści.

Skorzystaj z opcji z Facebooka

Przy ponad dwóch miliardach użytkowników Facebooka co miesiąc jest to najlepsze miejsce do generowania przychodów z mediów społecznościowych. Twoja strona na Facebooku powinna pokazywać, kim jesteś i dlaczego warto robić z tobą interesy. Powinieneś w pełni wykorzystać specjalne funkcje Facebooka, w tym:

  • Jak przycisk

  • Przycisk kontaktowy

  • Karta logowania przez e-mail

  • badania

  • Wydarzenia

Daj oczywiste wezwania do działania „Kliknij przycisk„ Lubię to ”, aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami.” lub „Kliknij „Kontakt”, a my z przyjemnością odpowiemy na twoje pytania. "

Promuj zaangażowanie

Motywuj ludzi do polubienia, komentowania i udostępniania swoich postów. Pozwoli to zmaksymalizować wiadomości o Twojej firmie, a większy ruch najprawdopodobniej będzie oznaczał więcej pieniędzy. Jest to możliwe w większości sieci społecznościowych, nie tylko na Facebooku.

Promuj swoje konto, aby uzyskać obserwujących

Facebook pozwala promować swój profil, aby uzyskać więcej polubień i obserwujących. Możesz to również zrobić na Twitterze, Pinterest, LinkedIn i innych stronach internetowych.

Zwiększ swoje najlepsze posty

Sprawdź swoje statystyki na Facebooku i znajdź treści, które najbardziej się podobają. Następnie przekonwertuj go na reklamę, poprawiając wpis. Powinien mieć link, który można kliknąć, aby dowiedzieć się więcej. Skoncentruj się ostrożnie na widowni, aby zwiększyć swój wkład dla osób zainteresowanych Twoim rynkiem.

Twórz reklamy od zera

Tworzenie reklamy na Facebooku od podstaw zajmuje trochę więcej czasu, ale daje większą kontrolę. Potrzebujesz:

  • Dobre zdjęcie

  • Przyciągający uwagę nagłówek

  • Fascynujący opis

  • Adres URL, na który należy je wysłać w celu podjęcia działania, np B. subskrybuj lub kup teraz

Sprzedawaj na YouTube

YouTube jest jedną z pięciu najlepszych witryn na świecie i najlepszą witryną do udostępniania filmów. Twórz filmy z instrukcjami i przydatnymi treściami. Dodaj wezwanie do działania, aby zasubskrybować listę lub kupić produkt.

Pinterest

Badania pokazują, że 80% użytkowników Pinteresta to kobiety i że co najmniej połowa z nich kupuje produkty, które widzą na stronie internetowej. Założenie konta biznesowego na Pintereście zamiast konta osobistego ma wiele zalet. Pinterest zapewnia właścicielom firm dane analityczne, przyciski przypinania i inne przydatne narzędzia biznesowe.

Instagram

Instagram to przede wszystkim zdjęcia i filmy. Użyj hashtagów, aby promować swoje produkty. Historie na Instagramie są wysyłane do wszystkich twoich obserwujących, ale są tam tylko przez jeden dzień, a następnie znikają. Jest to świetny sposób na publikowanie sprzedaży flash i ofert specjalnych, które pomagają szybko zarabiać pieniądze.