Im więcej osób Cię zobaczy, tym bardziej Cię zapamiętają. Kiedy widzisz to w ten sposób, możesz automatycznie zobaczyć, że buduje Twoją markę, gdy ludzie Cię zauważą. Niektóre badania wskazują, że nowy klient musi być wystawiony przed tobą co najmniej siedem razy w krótkim okresie, aby rozpoznać twoje istnienie.

Bądź aktywny na odpowiednich platformach mediów społecznościowych

Nie musisz być na każdej platformie mediów społecznościowych. Możesz chcieć utworzyć profil dla każdego z nich, ale nie musisz istnieć dla każdego profilu. Po prostu musisz być tam, gdzie są twoi odbiorcy. Zbadaj swoich odbiorców, aby dowiedzieć się, gdzie lubią być aktywni. Jeśli to odkryjesz, powinieneś się na tym skoncentrować.

Popraw i zoptymalizuj swój wizerunek wizualny

Obrazy i grafiki są bardzo ważne w Internecie. Ludzi przyciąga fakt, że najpierw patrzą na obrazy nad tekstem. Upewnij się, że masz taką samą markę na wszystkich platformach mediów społecznościowych, swojej stronie internetowej i offline.

Publikuj regularnie

Regularne blogowanie lub publikowanie artykułów i treści w witrynie (a następnie udostępnianie ich w mediach społecznościowych) powinno odbywać się regularnie. Nie rób tego tylko raz, ale złość się, że nie ma odpowiedzi. Marketing treści to powolny proces. Jest bardziej skuteczna niż inne metody, ale wymaga czasu i zaangażowania.

Pracuj z influencerami

Jednym ze sposobów, aby stać się bardziej widocznym, jest praca z influencerami. Nie martw się; Nie musisz znajdować nikogo z milionem subskrybentów. Chcesz wybrać odpowiednią platformę dla swojego produktu lub usługi, ale w przeciwnym razie znajdziesz kogoś z 10 000 do 40 000 aktywnych subskrybentów lub obserwujących, z którymi możesz pracować.

Wykorzystaj w pełni swoje profile

Nie zapominaj, że masz profil lub sekcję biograficzną we wszystkich mediach społecznościowych, którą należy wypełnić. Wykorzystaj każdą przestrzeń oferowaną przez platformę, którą możesz rozsądnie zrobić. Jeśli nie masz jeszcze żadnych treści dla tego obszaru, dodaj je do swojego kalendarza, aby je utworzyć. Sprawdzaj je regularnie, ponieważ każda platforma często aktualizuje oferowane funkcje.

Promuj się

Wiele osób boi się aplikować w mediach społecznościowych. Ale musisz. Nie spamuj żadnej grupy na temat swoich ofert bez pozwolenia lub czegoś podobnego. Korzystaj jednak z reklam retargetingowych z pikselem Facebooka, podobnych reklam i niektórych płatnych promocji. Zbuduj grupę, w której możesz łatwo kontaktować się z innymi i reklamować swoje produkty.

Zaangażuj się bardziej

Pamiętaj, że w mediach społecznościowych chodzi o bycie społecznym. Na Facebooku nikt nie kupuje rzeczy. Jeśli jednak zaangażujesz się, udostępnisz i staniesz się źródłem informacji dla ludzi na tych platformach, będziesz wyróżniać się z tłumu i budować zaufanie poprzez zaangażowanie.