Wejście Augmented Reality do e-commerce bezprecedensowo zmieniło przyszłość handlu detalicznego. Piękna właściwość tworzenia imponujących zakupów przy użyciu produktów dzięki możliwości nakładania cyfrowych informacji o środowisku fizycznym otworzyła drogę dla nowych doświadczeń klientów.

Obsługiwane przez AR aplikacje e-commerce poprawiają komfort zakupów online, wprowadzając produkty do życia, wykorzystując realistyczne i interaktywne wersje produktów.

Kupujący online zawsze mieli do czynienia z niedostatecznym testowaniem i doświadczaniem produktów w środowisku czasu rzeczywistego, co często powodowało wyższe koszty, czas i pieniądze. Jednak wraz z inwazją AR w krajobraz sprzedaży detalicznej nabywcy technologii mogą lepiej poznać wymiary i szczegóły produktów.

W tym artykule szczegółowo zbadamy, w jaki sposób rozszerzona rzeczywistość pozytywnie wpływa na handel elektroniczny lub doświadczenia sprzedaży detalicznej w Internecie i bezpośrednio wpływa na dolną linię marek.

1. Wirtualna funkcja przymierzania, która poprawia komfort zakupów

Dzięki tej funkcji AR klienci mogą zobaczyć produkt praktycznie w prawdziwym środowisku fizycznym. Samouczki dotyczące makijażu, wirtualne 3D przymierzania okularów i aplikacje wyposażenia to jedne z najpopularniejszych branż wykorzystujących rozwiązania AR. Dzięki tej funkcji klienci mogą w czasie rzeczywistym wizualizować wygląd produktów.

2. Aplikacja Virtual Cloth Fitting do personalizacji zakupów online

Ta aplikacja do pomiaru ciała oparta na AR zmienia sposób dokonywania zakupów przez klientów. Pomaga konsumentom spersonalizować zakupy, sprawdzając, jak wyglądają ubrania i jaki rozmiar im odpowiada.

3. Popraw szybkość zakupu, zmniejszając zwrot

AR pomaga poprawić wskaźniki zakupów, pomagając konsumentom odgadnąć rzeczywisty rozmiar produktu, który najlepiej pasuje do ich ciała, pomagając im znaleźć odpowiednie dopasowanie do odzieży, przetwarzając dokładne pomiary i zmniejszając liczbę zwrotów produktu mogą.

4. Replikacja doświadczeń biznesowych

AR pomaga firmom stacjonarnym wprowadzać innowacje, pomagając im zmienić układy sklepów w interaktywne zakupy. Wirtualne sklepy oferują konsumentom fantastyczne wrażenia detaliczne bez konieczności oczekiwania w kolejce.

5. AR dla kampanii marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży

AR oferuje markom możliwość uzyskania przewagi marketingowej. Marki mogą teraz tworzyć treści generowane przez użytkowników za pomocą aplikacji AR. Reklamy tworzone za pomocą aplikacji AR pomagają marketerom budować emocjonalne relacje z klientami.

Ostatnie słowa: Marki starają się napędzać AR w swoich aplikacjach e-commerce, aby realistycznie motywować klientów do wiary w swój produkt. Istnieje wiele najlepiej sprzedających się marek, które korzystają z tej technologii i tworzą spersonalizowane interaktywne aplikacje cyfrowe. Od Sephora, Quiver, Net-a-Porter po Lacoste i Ikea wiele firm przetestowało swoje kampanie i teraz z powodzeniem je wdraża!

Rozwój aplikacji rozszerzonej rzeczywistości jest wciąż nową funkcją w e-handlu, ale oczekuje się, że będzie koniecznością w nadchodzących latach. Marki, które chcą tworzyć aplikacje e-commerce, powinny wcześnie zainwestować w AR i poprawić jakość zakupów swoich klientów.