Nadszedł czas, aby ubezpieczyciele związali swoje dotychczasowe systemy, co pomaga stłumić presję rynkową poprzez zmniejszenie efektywności ich działalności. Aby to zrobić, muszą jednak najpierw rozpoznać ulepszoną funkcjonalność i dodatkową wartość, jaką udana transformacja PAN może przynieść dla ich firmy. Prawda jest taka, że ​​nie wszyscy są gotowi uświadomić sobie wartość elastycznego systemu zarządzania polityką (PAS) z jego różnymi modułami.

Nie ma wątpliwości, że nowoczesny PAN zmienia branżę ubezpieczeniową i umożliwia ubezpieczycielom odzyskanie utraconego gruntu poprzez wpływ na ich ludzi, procesy i technologie. z niezrównaną dostępnością, niezawodnością i bezpieczeństwem. Ubezpieczyciele, którzy pozostają wierni swojemu staremu systemowi, muszą mierzyć się z pewnymi trudnymi prawdami:

1. Odstęp między tymi, którzy mają a tymi, którzy nie mają: Ubezpieczyciele polegają w dużej mierze na swoich starszych systemach, aby wspierać swoje podstawowe aplikacje. Obsługują codzienne zadania, takie jak wydawanie i utrzymywanie wytycznych, przetwarzanie roszczeń oraz rysowanie i fakturowanie. Oznacza to, że ubezpieczyciele niechętnie manipulują swoimi starymi systemami. Jednak ten ściśle regulowany i wymagający wielu dokumentów przemysł jest poważnie utrudniony przez ograniczenia narzucone przez jego starsze systemy. Ubezpieczyciele, którzy nadal pracują nad swoimi nieefektywnymi, ale działającymi starszymi systemami, ręcznie przetwarzają stosy papieru i ponownie wprowadzają dane między systemami, co powoduje ogromne wąskie gardła i opóźnienia w działaniu. Powodują także niedokładności, które mogą prowadzić do dalszych wąskich gardeł w późniejszym czasie. Z drugiej strony, wprowadzenie nowoczesnego PAN zapewnia ubezpieczycielom ogromną elastyczność w ich procesach i może z łatwością modyfikować stare produkty i wprowadzać nowe, tym samym skracając czas wprowadzania produktów na rynek. W miarę jak zwraca się do nich coraz więcej ubezpieczycieli, połowa branży zmienia swoje procesy, sposób działania i niestety pozostawia drugą połowę pod względem obsługi klienta, wydajności i konkurencyjności.

2. miejsce Zasady transformacji cyfrowej: Starsze systemy współpracują z językami i architekturami systemów opracowanymi w latach 70. i 80. XX wieku. Ze względu na swój wiek nie nadają się do wspierania transformacji cyfrowej. W czasie, gdy każda branża przenosi swoje dane do chmury i używa aplikacji big data, aby uzyskać strategiczne i przydatne informacje biznesowe. Ubezpieczyciele, którzy to rozumieją, używają nowoczesnego PAN, aby szybko zainicjować zmiany wymagane w erze cyfrowej.

3. miejsce Niekompetencja: Nie ma wątpliwości, że bez nowoczesnego PAS ubezpieczyciele stracą usługi, znaczenie technologiczne i czas wprowadzenia na rynek w porównaniu z ubezpieczycielami, którzy je wprowadzili. Niektóre z nich mogą już mieć inne systemy, które pomogą im rozwinąć swoje starsze systemy i wymagały wysoko wykwalifikowanego zespołu, aby dokonać niezbędnych korekt i zmodernizować podstawowy system. Jeśli ubezpieczyciel odmówi modernizacji w celu zmniejszenia ryzyka nieudanego wdrożenia i migracji danych, może to nieuchronnie prowadzić do niekompetencji i niefortunnej utraty udziału w rynku.

4. miejsce Nie bardzo redukcja ryzyka: Unikanie ryzyka i unikanie zakłóceń jest oczywiste dla branży ubezpieczeniowej, ale nie może być tak kompleksowe, aby ubezpieczyciel unikał wprowadzania nowych technologii w obawie przed ryzykiem. Ponieważ otaczający ich świat przenosi swoje operacje do chmury, muszą znosić minimum przerw, aby zrealizować swoją wizję potrzebnej technologii i wynikające z niej korzyści transformacji cyfrowej.

5 Problemy z implementacją: Znaczenie zastępowania przestarzałych technologii i przestarzałych metod programistycznych musi zostać docenione przez firmy. Musisz także zidentyfikować i zmienić inne ograniczenia strukturalne w procesach. Strach przed niepowodzeniem wdrożenia nie może zagrozić bezpiecznej okazji do zdobycia przewagi konkurencyjnej poprzez przeprojektowanie własnego systemu.

Podczas gdy wszystkie te obawy powstrzymują niektórych ubezpieczycieli, inni nadal kierują się rynkiem i kierują się potrzebami biznesowymi w zakresie modernizacji systemu podstawowego. Twoja firma kwitnie, podczas gdy inni się chwieją, ponieważ takie ulepszenia poprawiają twoją szybkość reakcji. Wypełniają luki w strategii produktowej i sprzedażowej oraz oferują doskonałą obsługę klienta, aby utrzymać obecnych klientów i dotrzeć na nowe rynki. Ich ulepszone usługi wzmacniają samą branżę ubezpieczeniową oraz sprawiają, że jest silniejsza i bardziej atrakcyjna dla klientów.