Media społecznościowe mogą znacznie poprawić Twoje działania SEO. Ważne jest jednak zrozumienie, w jaki sposób działania w kanałach społecznościowych mogą wpływać na twój ranking. Wyszukiwarki używają linków udostępnianych na Facebooku, YouTube, Twitterze itp. Jako sygnału rankingowego. Ważną rzeczą do rozważenia w tym momencie jest to, że media społecznościowe nie są bezpośrednim czynnikiem rankingowym.

Coraz więcej osób komunikuje się w Internecie coraz częściej, szczególnie w mediach społecznościowych, w celu wymiany i otrzymywania informacji. Ludzie lubią konsumować ciekawe treści w mediach społecznościowych. Jeśli tworzysz niesamowite treści i udostępniasz je na odpowiednich platformach społecznościowych, prawdopodobnie stanie się popularny. W rezultacie Twoja tablica liderów ulegnie wzmocnieniu. Oto trzy sposoby, w jakie media społecznościowe mogą pomóc Ci w działaniach SEO:

1. Generuj linki

Po pierwsze, musisz tworzyć i publikować udostępniane i angażujące treści na platformach odpowiednich dla Twojej branży. Im więcej akcji generujesz w mediach społecznościowych, tym większe jest prawdopodobieństwo, że użytkownicy zobaczą i dadzą do nich link. Kilka lat temu marketerzy założyli, że akcje Facebooka są doskonałym sygnałem rankingowym i dlatego położyli duży nacisk na generowanie coraz większej liczby akcji. Tak naprawdę nie była to liczba akcji wykorzystywanych przez wyszukiwarki jako pośredni czynnik rankingowy, ale linki, które akcje Facebooka mogły wygenerować. Oznacza to, że musisz skupić się na tworzeniu wysokiej jakości treści i udostępnianiu ich na Facebooku, Pinterest, Twitterze itp., Aby uzyskać linki z innych stron internetowych.

2. Zbuduj obecność

W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku kluczowe jest nie tylko wytwarzanie wspaniałych produktów, ale także ich skuteczne wprowadzanie na rynek. Jako menedżer biznesu musisz być proaktywny i docierać do odbiorców w dowolnym miejscu na świecie. Nie możesz znaleźć lepszego miejsca niż Facebook, gdzie możesz połączyć się z 2 miliardami aktywnych użytkowników. Zbuduj swoją publiczność poprzez marketing w mediach społecznościowych i zdobądź zaufanie swoich klientów. Korzystając z mediów społecznościowych, możesz promować swoją markę i przedstawiać ją potencjalnym klientom, których inaczej byś nie znalazł. Gdy uzyskasz więcej kliknięć Google od szybko rosnącej grupy odbiorców, uzyskasz wyższą pozycję w rankingu.

3. Dobrze korzystaj z YouTube

Wiemy, że YouTube jest drugą najczęściej wyszukiwaną wyszukiwarką, w której ludzie mogą znaleźć wiele niesamowitych treści i rozwiązań swoich problemów. Przy prawidłowym zastosowaniu marketing w YouTube może mieć pozytywny wpływ na wyniki SEO. Tworzenie kuszących treści promujących Twoją markę, takich jak Facebook, może prowadzić do większej liczby linków. Filmy można klasyfikować organicznie podczas wyszukiwania. Najlepszą techniką jest tworzenie filmów z instrukcjami, których odbiorcy mogą użyć do rozwiązania problemów.

Google+ jest również bardzo przydatną platformą, w której posty są oceniane niemal natychmiast. Osoby zalogowane do Google+ uzyskują spersonalizowane wyniki Google.

Aby naprawdę poprawić swój obecny ranking w SERP, musisz zbudować solidną strategię marketingową w mediach społecznościowych i skupić się na tworzeniu świetnych treści.