seo” data-max-rows=”2″>

Koncepcja sieci społecznościowych zrewolucjonizowała świat. A ponieważ technologia aktualizuje się każdego dnia, coraz trudniej jest konkurować. Rozwój aplikacji zwiększył się jak nigdy dotąd. Coraz więcej przedsiębiorców jest zawsze gotowych do wprowadzenia na rynek swoich internetowych serwisów społecznościowych lub aplikacji mobilnych. Wśród tych talentów ci, którzy mogli kopać głębiej, zostali z dnia na dzień miliarderami.

Pytanie brzmi: co trzeba zrobić, aby Twoja aplikacja społecznościowa stała się hitem? A ile trzeba zainwestować, aby opracować takie produkty, jak Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest itp.? Zanim jednak skontaktujesz się z najlepszą firmą opracowującą aplikacje mobilne, aby uzyskać spersonalizowane ceny, musisz pamiętać o kilku obowiązkowych czynnikach. Przykład: główne funkcje, dostosowanie, platforma, na której ma zostać utworzona aplikacja itp. Jak to zrobić:

Zidentyfikuj swoją grupę docelową – – Z kim chcesz się skontaktować? Zidentyfikuj użytkowników końcowych i spróbuj zrozumieć ich potrzeby. Odkryj frustracje zwykłej publiczności i stwórz coś, co spodoba się na dużą skalę. Na przykład, kiedy nastolatki miały dość rodziców, którzy kręcili się i opuszczali swoje konto na Facebooku, przyszedł Snapchat, który oferował bardzo potrzebną anonimowość i mniej wstydu publicznego z powodu znikania wiadomości. Rozległe badania rynku i niektóre bezpośrednie ankiety pomogą. Pamiętaj jednak, że czasami może to być trochę przytłaczające. Ale nie martw się. Dasz radę.

Zastanów się nad właściwą platformą – – Czy chcesz utworzyć aplikację internetową, aplikację mobilną, czy jedno i drugie? Kolejne pytanie dotyczy tego, czy dotyczy to użytkowników systemu iOS czy Android. Twoja decyzja zależy od preferencji rynku docelowego. Jednak tworzenie aplikacji internetowych trwa nieco dłużej niż aplikacje mobilne. Nawet jeśli rozważasz dwie wersje aplikacji. Rozwój między platformami będzie miał jeszcze więcej czasu i oczywiście większy budżet. Aplikacje na Androida na natywnej platformie zawierają 40% więcej kodu i wymagają 30% więcej czasu na programowanie niż iOS. Zatrudnij najlepszych programistów aplikacji i innych części Ameryki Północnej, którzy pracują za około 150 USD za godzinę, a ci z Indii i Europy Wschodniej płacą od około 30 do 50 USD za godzinę.

Doświadczenie użytkownika jest ważne – – Twoja aplikacja może być atrakcyjna tylko wtedy, gdy jest łatwa w użyciu i przyjemna dla oka. Projekt i użyteczność powinny być zrozumiałe. Gdy niezliczona liczba aplikacji zaatakuje App Store, aplikacja nie będzie już używana, jeśli interfejs użytkownika jest zły. Poproś programistę, aby zajął się strukturą – prototypem szkieletowym – i wreszcie dodał zasady projektowania i użyteczności. Zacznij od dobrze obsługiwanej bazy danych MySQL lub PostgresSQL dla danych strukturalnych. Facebook, Twitter itp. Również z niego korzystają.

Funkcje Twojej aplikacji – – Podstawowe funkcje aplikacji, takie jak prosta rejestracja, dodawanie, edycja i usuwanie danych osobowych przez użytkowników, zarządzanie danymi osobowymi i ustawieniami, zaproszenie jednym kliknięciem, import kontaktów, pasek wyszukiwania i algorytm dla hashtagów i losowych słów, a także wybór nowych użytkowników, z którymi można się połączyć, prywatne wiadomości, Wiadomości, wsparcie wielojęzyczne, publikacja treści medialnych, narzędzia do autoprezentacji, geotagging i tym podobne są obowiązkowe.

Czas wprowadzenia na rynek i koszty – – Koszty rozwoju zdecydowanie różnią się w zależności od złożoności, platformy i funkcji aplikacji. Należy jednak wskazać dwa główne czynniki: wymagane godziny i koszty godzinowe. Poniżej znajdują się niektóre cytaty z listy The Next Web:

  1. Aplikacja podobna do Twittera: od 50 000 do 250 000 USD
  2. Klon na Instagramie: od 100 000 USD do 300 000 USD
  3. WhatsApp Messenger: 125 000 do 150 000 USD
  4. Pinterest: około 120 000 USD
  5. Snapchat: 75 000 $ – 150 000 $
  6. Winorośl: 125 000 USD i 175 000 USD

Jeśli chodzi o czas, utworzenie MVP dla aplikacji społecznościowej może zająć od 2 do 4 miesięcy. Większość firm programistycznych zazwyczaj pobiera od 15 000 do 20 000 USD. Oprócz tego, oto kolejne oszacowanie czasu potrzebnego do stworzenia aplikacji społecznościowej:

  1. Android: około 500 godzin
  2. iOS: około 400 godzin
  3. Backend: około 500 godzin
  4. UX / UI: około 200 godzin
  5. QA: około 230 godzin
  6. PM: około 150 godzin
  7. Całkowity czas: około 1400 godzin dla jednej platformy

Natywne użycie zwykle wymaga 10 tygodni dla zaplecza i 8 tygodni dla rozwoju interfejsu. Jednak nie wszystkie aplikacje wymagają zaplecza i używają go tylko w celu skrócenia czasu programowania i związanej z tym złożoności.

Jako początkujący przedsiębiorca chcesz stworzyć popyt rynkowy i zbudować coś zupełnie niekonwencjonalnego, aby zaspokoić to zapotrzebowanie. To prawdopodobnie zrobiłby następny Mark Zuckerberg. Planuj jednak decyzje dopiero po aktywnym badaniu rynku Twojego pomysłu, wymagań i budżetu.