Po otwarciu nowego rozdziału na nowy rok nadszedł czas, aby zaplanować skuteczne techniki SMM dla Twojej małej firmy. Aby przetrwać w konkurencji, ważne jest, abyś korzystał ze swojej strategii marketingowej online w celu optymalnego wykorzystania aktualnych trendów i stale ewoluującego rynku dla różnych sektorów biznesu. Platforma dla małych firm bardzo się zmieniła w ostatnich latach i może być przeszkodą w zachowaniu daty tych zmian.

Oto kilka wskazówek SMM, które pomogą Ci konkurować w 2018 roku.

  1. Zwiększ swoją obecność – Głównym powodem, dla którego SMM jest naprawdę duży, jest to, że coraz więcej osób spędza tam trochę czasu. Nie można poprawić obecności dla własnych potrzeb i w Internecie za pomocą strony osobistej. W ciągu 2017 roku widziałem wiele rzeczy, które sprawiły, że trochę podrapałem się w głowę. Nie jestem pewien, dlaczego wady Twojej marki mogą nadal boleć. Jeśli największym problemem są niechciane komentarze spamowe, są one zarządzane i usuwane za pomocą przycisku blokady, a także poprzez modernizację ustawień. Celem jest umieszczenie odbiorców i tworzenie potencjalnych klientów. Upewnij się, że każda część twojego podejścia do sieci społecznościowych służy wyznaczonym celom, a także tym, którzy mogą je znaleźć. Popraw swoje życie w sieciach społecznościowych. Jest to ważne dla sukcesu Twojej marki. Jeśli zwiększysz swoją obecność, odwiedzający będą zmotywowani i zaproszeni do wzięcia udziału.
  2. Skoncentruj się na telefonie komórkowym – Większość wyszukiwań i wizyt w witrynie odbywa się na telefonach komórkowych. Niestety większość firm nadal musi poważnie zaakceptować technologię komórkową. Nie spiesz się w tym sezonie, aby zoptymalizować zawartość swojej witryny i zasobów internetowych dla użytkowników telefonów komórkowych. Próby poprawią zwrot z inwestycji ze wszystkich kanałów internetowych i mogą spowodować, że Twoja witryna poprawi ruch w wyszukiwarce w ramach zysków. Nie chodzi mi tylko o szybkość projektowania i ładowania, ale naprawdę optymalizuję indywidualne doświadczenia w zakresie wyszukiwania w witrynie, wprowadzania formularzy, handlu, nawigacji i podstawowej obsługi telefonu komórkowego.
  3. Stwórz priorytet uczestnictwa – Chcesz zyskać popularność w mediach społecznościowych. To nie jest pudełko z mydłem, więc możesz od czasu do czasu wpaść na ogłoszenie. Został stworzony, aby ludzie na całym świecie mogli się ze sobą łączyć. To, jak duże są twoi „obserwatorzy” w sieciach społecznościowych, nie ma znaczenia, jeśli nikogo to nie obchodzi. Jednak w przypadku dużych obserwujących czujesz się skuteczny, gdy nie ma wiadomości, która pozwalałaby im się go trzymać. Twoja marka raczej nie będzie miała dużego wpływu. Najważniejsze jest uczestnictwo. Zaangażowanie jest dokładnie tym, co zapewnia akcje, które prowadzą do potencjalnych klientów, które mogą prowadzić do sprzedaży i lojalnych klientów. Ponadto powinieneś pozwolić, aby ten sezon był miejscem, w którym regularnie sprawdzasz osobowości kupujących, aby upewnić się, że Twoja wiadomość pozostaje wyjątkowa i bardzo trafna dla widzów. Ta ilość interakcji dokładnie wzmacnia Twoją markę.
  4. zawartość – Jeśli planujesz swój kalendarz i zawartość w tym roku, powinno to znajdować się na szczycie listy spraw. Dla tych z was, którzy jeszcze nie zaczęli, wczoraj będzie świetny czas. Płatne reklamy w sieciach społecznościowych są doskonałe. Tworzą skuteczne potencjalne szanse. Niezwykle ważne jest jednak, aby opanować, w jaki sposób wiarygodny, oczekiwany i przewidywalny przepływ ruchu może zostać przekształcony w klientów, dzięki czemu firma utrzymuje się z klientami lub bez nich. Można to zrobić po prostu tworząc świetne treści. Tylko kilka wysiłków wymaga przetestowania różnych taktyk i konsekwencji. Gdy będziesz gotowy zainwestować wystarczająco dużo czasu, możesz w pełni wykorzystać dobrze odwiedzaną firmę i stronę internetową, nie wydając astronomicznej kwoty na płatne reklamy. Jako właściciel firmy i twórca treści częścią twojego zadania jest dostarczanie odwiedzającym potężnych informacji o usługach i produktach. Dobra treść, potężne nagłówki, linki zwrotne, SEO, kampanie sprzedażowe i marketing e-mailowy doprowadziły do ​​dobrego, niezawodnego ruchu i przychodów na długo przed wynalezieniem gry społecznościowej dla płatnych reklam. To nawet wykonuje.
  5. Strumieniowe przesyłanie wideo – Wideo w czasie rzeczywistym staje się coraz bardziej popularne wśród konsumentów. Wielu gigantów platformy społecznościowej inwestuje więcej pieniędzy w poprawę funkcji przesyłania strumieniowego wideo. Oferuje możliwości marketingu treści wraz z zaangażowaniem klientów. To naprawdę format, który zyskał na sile w ciągu ostatniego roku i który reprezentuje przyszłość brandingu. Dobrym pomysłem jest włączenie go do strategii marketingowej online w tym sezonie.

Podsumowując, im bardziej konkretna i strategiczna będzie Twoja praca z planem SMM, tym bardziej skuteczne będzie wdrożenie. Czy to na Twitterze, Pinterest, Facebooku czy Instagramie, możesz wiele zrobić, jeśli chodzi o marketing i tworzenie najnowszych możliwości, jednocześnie oferując swoim klientom, klientom i czytelnikom ogromną wartość dodaną. Nie buduj strategii SMM tak wysoko i kompleksowo, że jest to trudne. Kluczem jest równowaga. Pamiętaj o swoich gościach i widowni. Wielki cel biznesowy pokieruje twoimi działaniami, ale może być również miarą, dzięki której możesz stwierdzić, czy odnosisz korzyści, czy nie.