Dynamiczny przemysł to rozwijający się przemysł. Charakterystyką dynamicznego przemysłu są wskaźniki, dzięki którym możemy zobaczyć, że przemysł rozwija się przez samą obecność. Przemysł muzyczny na płaskowyżu jest paradoksem, ponieważ jest jednocześnie młody i stary. Jest stary w tym sensie, że odnotował niewielki wzrost pomimo stosunkowo długiego okresu, w którym żył.

Rozwijający się przemysł powinien mieć ludzi o wielkich marzeniach i być zdeterminowanym, aby spełnić te marzenia, podążając wąską ścieżką, która nieuchronnie prowadzi do sprawiedliwości. Wygląda na to, że 70% naszych artystów woli szlak prędkości, nawet jeśli oczywiste jest, że prędkość zabija. W rozwijającej się branży artyści powinni cierpliwie pisać dobre piosenki i opracowywać dobre instrumenty, współpracując z dobrymi instrumentalistami lub inżynierami. W tym sensie rozwijająca się branża powinna mieć także dobrych instrumentalistów lub techników studyjnych.

Ważną cechą rozwijającego się przemysłu jest obecność analityków / krytyków. To ci, którzy patrzą na różne elementy utworu muzycznego i komentują je. Komentarze mogą być pozytywne lub negatywne. W rozwijającej się branży osoba krytykowana powinna również być gotowa tolerować krytykę, o ile krytyka musi być konstruktywna. Konstruktywna krytyka może czasem przybrać formę recenzji. Przegląd muzyki to znak rozpoznawczy rozwijającego się przemysłu.

Aby być dobrym analitykiem muzycznym, musisz mieć wystarczającą wiedzę biznesową, aby odnieść sukces. Niektórzy mają wiedzę, ale nie chcą się bawić. Inni mają wiedzę i grają z powodzeniem. Inni z powodzeniem grali i kłaniali się. Muzyk występujący rzadko jednak krytykuje pracę swoich kolegów. Dlatego pozostałe dwa są jedynymi, którzy mogą zarówno pozytywnie, jak i negatywnie komentować dzieła artystów.

Jednak w Josie trudno wskazać jedną osobę, którą można nazwać komentatorem muzycznego showbiznesu, szczególnie w dziedzinie muzyki. Jednym z powodów jest to, że niektóre osoby nie lubią robić niezamówionych komentarzy lub obawiają się, że niektóre osoby zabiorą je osobiście po komentarzach do swoich projektów. Tolerancja dla krytyki jest zatem również cechą dynamicznego przemysłu, ponieważ prowadzi do ulepszeń.

Jednak widoczny brak analityków muzycznych w naszej społeczności może być również spowodowany brakiem środków wyrazu. W krajach uprzemysłowionych istnieją stacje telewizyjne i radiowe poświęcone muzyce. Mogą też istnieć czasopisma, kolumny gazet lub całe medium drukowane poświęcone wyłącznie sprawie. Istnieją tu programy muzyczne radia i telewizji, ale nie zawierają żadnych przepisów dotyczących analizy muzyki. Może to wynikać z faktu, że wykładowca nie pomyślał o przygotowaniu tego. Jeśli społeczność pokaże, że o to proszą, z pewnością wymyśli jednego lub dwóch moderatorów, którzy przedstawią ich w swoich programach.

To nie znaczy, że przemysł muzyczny wcale się nie rozwija, ale prędkość kameleona jest powodem do niepokoju. Obecność tak ważnych punktów zbiórki niewątpliwie zwiększy dynamikę branży, dzięki czemu możemy zacząć patrzeć poza Jeremiaha Gyanga i P-Square.