W ciągu ostatniego miesiąca myślałem zarówno o osobach odnoszących sukcesy, jak i tych, którzy odnieśli sukces w dziedzinie kulturystyki, zdrowia i ogólnej sprawności. Mam dużo kontaktów z ludźmi lokalnie i na całym świecie i oto co zauważyłem.

„Jest wielu sprytnych trenerów, którzy spędzają zbyt dużo czasu na myśleniu o różnych strategiach i pomysłach związanych z treningiem i odżywianiem. Staram się wcielić ich myśli z powrotem w rzeczywistość.

Ten typ osoby jest bardzo kompetentny i dużo czyta. Są dobrze poinformowani i zapoznali się z najnowszymi informacjami dotyczącymi treningu i diety. Możesz omówić wszystkie wady i zalety różnych diet i programów ćwiczeń dostępnych na rynku. Mogą również przekazać najnowsze informacje o różnych internetowych guru budowania mięśni, mistrzach kulturystyki i wysportowanych gwiazdach filmowych. Niestety, pomimo całej ich wiedzy na temat diet kulturystycznych i rutynowych ćwiczeń, wydaje się, że niewiele im to pomaga – ich budowa jest zwykle poniżej średniej. To sprawia, że ​​myślę: czy zbyt duża wiedza jest rzeczywiście niekorzystna dla budowania wspaniałego ciała? Może też być tak, że spędzają więcej czasu na myśleniu o odżywianiu i treningu niż na diecie i treningu.

Jaki jest pożytek z wiedzy, jeśli nie jest ona zamieniana na przyrosty mięśni? Kiedy wypełniasz swój mózg informacjami na temat odżywiania i ćwiczeń, jak możesz to wszystko uporządkować i określić, co robisz, a czego nie? Wszyscy mówią, że ich dieta, ćwiczenia, suplementy lub cokolwiek innego jest skuteczne lub najlepsze. Naprawdę najlepsze diety i procedury ćwiczeń są rzadkie i nieuchwytne. Przemyślany kulturysta nieustannie stara się wyszukiwać wszystkie informacje w celu znalezienia „najlepszej” rutyny, którą powinien przestrzegać.

Rozwiązaniem problemu jest mniej myślenia i więcej działań. Jeśli zbytnio skomplikujesz kulturystykę, w rzeczywistości opóźniasz tempo swoich postępów. Zbyt wiele wyborów i zbyt wiele dobrych pomysłów prowadzi do „paraliżu poprzez nadmierną analizę”, w której kulturysta jest faktycznie sparaliżowany, ponieważ przestrzega rutyny lub diety, ponieważ wciąż myśli, że powinien stosować inną dietę lub trening.

Więc co powinieneś zrobić? Trenuj ciężko, ciężko i często. Podnosić ciężary i wykonywać ćwiczenia cardio. Prawdziwy kulturysta odciąga żelazo od 3 do 5 razy w tygodniu i wykorzystuje wszystkie możliwe metody na siłę i pompowanie mięśni. Nie przegap treningu, chyba że naprawdę nie masz kontroli nad sytuacją awaryjną lub nagłą.

Odżywianie to podstawa. Bez zdyscyplinowanego podejścia do codziennej diety nigdy nie odniesiesz sukcesu. Obfite i zdrowe diety są połączone z intensywnymi treningami i sesjami cardio w celu redukcji tkanki tłuszczowej do jednocyfrowego poziomu. Musisz jeść czyste jedzenie.

Suplement i TY! Dobrze przemyślany program suplementów diety wspomaga i przyspiesza wzrost mięśni i utratę tłuszczu.

Musisz mieć realistyczne, osiągalne i ekscytujące cele! Dobry cel to realistyczny, osiągalny i ekscytujący cel. Wszyscy musimy być entuzjastycznie nastawieni do tego procesu i dążyć do osiągnięcia i utrzymania tego, co należy zrobić, aby osiągnąć rzeczywiste i znaczące wyniki.

Wyznacz ramy czasowe na osiągnięcie celu. Na przykład, jeśli chcesz stracić 15 funtów, daj sobie 15 tygodni. Określ swój cel, ułóż plan i powiedz, że mogę łatwo stracić 15 funtów w 15 tygodni. Następnie stwórz mały cel, powiedz sobie, że to słaba utrata wagi o jeden funt tygodniowo, mogę to zrobić.

Przemyślenie diety. Aby zbudować mięśnie i stracić tłuszcz, wystarczy zdrowa dieta o stałej konsystencji. Ciągle zmieniająca się żywność, czas i ilość pożywienia prowadzą do niestabilności metabolizmu i umysłu. Jeśli będziesz ciągle zmieniać dietę, nigdy nie będziesz wiedział ani nie zrozumiał, co działa, a co nie.

Przemyśl szkolenie. Największym błędem, jaki można popełnić podczas treningu siłowego, jest ciągła zmiana programu treningowego. Trenuj ciężko, trenuj ciężko i bezpiecznie oraz w sposób ciągły, a prawie każdy program treningowy może odnieść sukces. Gdy postępy się zatrzymają, zrób siedmiodniową przerwę i zacznij od nowa, stosując inny program ćwiczeń. Tak proste jak to.

Ponowne przemyślenie dodawania. Zbyt wiele osób wierzy, że istnieje cudowny, bezpieczny, całkowicie naturalny, właśnie odkryty suplement diety, który zmieni ich w Supermana lub Supergirl w ciągu czterech lub sześciu tygodni. Uważają, że istnieje bezpieczny suplement, który zapewnia wyniki podobne do sterydów bez żadnego ze steroidowych czynników ryzyka. Powiem ci prawdę, że suplement NIE istnieje! Tak, wszyscy możemy dać się wciągnąć w uwodzicielskie reklamy, które obiecują wszystko, ale faktem jest, że tak jest. Mięśnie, siła, utrata tkanki tłuszczowej i zdrowie to nie produkt, ale konsekwencja w zakresie czystego odżywiania, ruchu i pozytywnego nastawienia do życia i życia.

Chcesz sukcesu Zacznij dziś. Wyznacz sobie ustalony cel, cel, który Cię inspiruje i wzbudza entuzjazm za każdym razem, gdy o tym myślisz. Ustaw cotygodniowe mini cele, aby śledzić swoje postępy. Ustal solidną dietę i plan odżywiania i przestrzegaj ich każdego dnia. Postępuj zgodnie z solidną, progresywną i wymagającą rutyną podnoszenia ciężarów i programem cardio. Trzymaj się programu przez co najmniej osiem tygodni, bez wymówek. Codziennie rano przyjmuj najwyższej jakości multiwitaminową tabletkę mineralną i bądź konsekwentny.

Postępuj zgodnie z programem przez co najmniej osiem, a najlepiej dwanaście tygodni. Każdego tygodnia starasz się osiągnąć mini cotygodniowe cele. Utrzymaj ten kurs przez kilka krótkich miesięcy, a gwarantuję, że zobaczysz dramatyczny wzrost wielkości mięśni, definicji, utraty tłuszczu i ogólnego dobrego stanu zdrowia