seo” data-max-rows=”2″>

Ponieważ ludzie są obecnie w dużym stopniu powiązani z urządzeniami mobilnymi, firmy starają się tworzyć aplikacje mobilne, aby przyciągać klientów do swoich usług lub produktów. Jednak ze względu na silną konkurencję na rynku aplikacji uczniowie uznali, że potrzebne są głębsze i bardziej skuteczne strategie, aby zwiększyć lojalność klientów w stosunku do swoich aplikacji. W rezultacie programiści zaczęli integrować pewne skuteczne możliwości mediów społecznościowych z aplikacjami, oprócz świetnego interfejsu użytkownika i zestawu funkcji. Dotykanie mediów społecznościowych może okazać się wystarczająco owocne dla właścicieli, ponieważ obecni użytkownicy nie tylko przyciągają nowych użytkowników, ale także pozostają w kontakcie na dłużej. Poniżej znajdują się sprawdzone strategie mediów społecznościowych, które mogą zwiększyć zaangażowanie użytkowników w aplikacje.

# 1 udostępnianie jednym kliknięciem

Aplikacje mobilne, które oferują łatwe opcje udostępniania, częściej angażują użytkowników. Za pomocą jednego przycisku do udostępniania w popularnych serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, Pinterest, aplikacje mogą łatwo udostępniać użytkownikom to, co lubią, z czego korzystają i co jest interesujące w aplikacji ze znajomymi na ich kontach społecznościowych. Zapewnia to nie tylko widoczność aplikacji w mediach społecznościowych, ale także pomaga przyciągnąć klientów z regionów świata.

# 2 Udział punktów premiowych lub osiągnięć

Aby zaangażowanie w aplikacje było bardziej ekscytujące i kuszące, producenci mogą wbudować funkcję udostępniania społecznościowego osiągnięć użytkowników. W wielu aplikacjach mobilnych, w zależności od narzędzia, użytkownicy mogą zbierać punkty nagrody, wirtualne monety lub punkty na każdym etapie / poziomie. Na przykład użytkownikom aplikacji fitness przypisywane są punkty za łączną liczbę przejechanych kilometrów każdego dnia. Odtąd możliwość dzielenia się swoimi wysiłkami na stronach kont społecznościowych daje poczucie motywacji. Istnieje wiele komentarzy z podziękowaniami lub gratulacjami na temat twojego raportu o wydajności z kręgów mediów społecznościowych, które wzmacniają zaufanie użytkowników, a także zachęcają innych do przyłączenia się do trudnego wyścigu.

# 3 Programy poleceń

Aplikacje mobilne mogą przyciągnąć znaczących nowych użytkowników znikąd, dzięki czemu ich aplikacja staje się wirusowa z dnia na dzień dzięki specjalnym celom społecznościowym. Programy poleceń w aplikacji mogą pomóc! Takie schematy zachęcają istniejących użytkowników do przyciągania innych nowych użytkowników, wysyłając linki aplikacji do znajomych w mediach społecznościowych. W zamian otrzymują rozsądne punkty premiowe, które mogą później wymienić na korzystanie z ofert aplikacji. Schematy transferu są zatem sprawdzonym sposobem na zwiększenie bazy użytkowników i mogą ją zwiększyć maksymalnie o 15%.

# 4 narzędzia dla socjalizatorów

Użytkownicy lubią omawiać wspólne tematy na platformach społecznościowych i znają się nawzajem. Dlatego jest to skuteczny sposób, aby umożliwić użytkownikom uzyskanie odpowiedzi na ich zainteresowania w aplikacji w celu zwiększenia zaangażowania. Programiści lub właściciele mogą udostępnić w aplikacji prostą funkcję, która pozwala użytkownikom publikować swoje poglądy i zapytania oraz znajdować odpowiedzi od użytkowników niebędących użytkownikami w mediach społecznościowych. Taka interakcja z mediami społecznościowymi nieuchronnie pomaga utrzymać aktywność użytkowników w aplikacji.

Oto niektóre z najlepszych praktyk dotarcia do użytkowników aplikacji mobilnych za pośrednictwem platform masowych. Pomagają one uczestnikom w przyciąganiu większej liczby użytkowników, informując o ich aplikacji, ponieważ wszystko, co jest udostępniane na platformach społecznościowych, wzbudza wystarczającą ciekawość i prowadzi osoby zainteresowane do wypróbowania tego samego.