Bez względu na to, w jakiej firmie prowadzisz działalność lub w jakiej sieci społecznościowej jesteś, czasem największym wyzwaniem jest to, co musisz opublikować, szczególnie dla właściciela firmy, który próbuje korzystać z mediów społecznościowych aby skontaktować się z potencjalnymi klientami. Może masz świetne produkty i usługi, ale czasami rozsądne Posty to wyzwanie. Oto kilka pomysłów na publikowanie w dowolnej kolejności.

Baw się dobrze – baw się z publicznością – i pamiętaj, że w mediach społecznościowych chodzi o bycie towarzyskim. Więc pokaż coś o sobie w swoich postach i stwórz posty, na które chcesz odpowiedzieć. Istnieje duża szansa, że ​​ktoś inny poczuje się tak jak Ty!

1. Opublikuj informacje o tym, co Cię inspiruje.

2. Opublikuj informacje o tym, co czytasz

3. Napisz o obejrzanym filmie, który odnosi się do twoich celów, podstawowych wartości lub rozrywki.

4. Udostępnij śmieszne lub nietypowe zdjęcie i poproś o podpisy.

5. Udostępnij listę dziesięciu najlepszych (rozłożonych na kilka dni) „produktowi”

6. Udostępniaj oferty swoim klientom lub klientom

7. Rozpocznij ankiety na temat ustawień w swojej niszy lub bieżących wydarzeń

8. Udostępniaj i komentuj trendy w wiadomościach

9. Ogłaszaj kamienie milowe lub wydarzenia specjalne dla swojej firmy lub siebie

10. Udostępniaj zdjęcia z wydarzeń, w których uczestniczyłeś

11. Publikuj artykuły innych firm, które dotyczą Twojej firmy.

12. Udostępniaj cotygodniowe wiadomości lub recenzje wiadomości

13. Publikuj informacje o niezwykłych wakacjach, nawet jeśli nie są one w twojej niszy

14. Napisz, co zacząłeś w swojej firmie

15. Zadaj swojej branży prawdziwe / fałszywe pytania dotyczące faktów lub opinii

16. Podaj fakty historyczne o tym, jak rozpoczęła się Twoja branża

17. Skoncentruj się na różnicach w różnych krajach dotyczących sposobu funkcjonowania swojej niszy biznesowej

18. Poproś użytkowników o ocenę listy przedmiotów – ich „Top 3” lub „Top 5” itp.

19. Podaj cytat z filmu lub piosenki i podaj źródło

20. Podziel się tym, czego nauczyłeś się ze swoich niepowodzeń

21. Poproś fanów o podzielenie się tym, o czym chcą wiedzieć więcej

22. Promuj wzajemnie jedną platformę mediów społecznościowych na innej (jeśli korzystasz z więcej niż jednej)

23. Wypełnij ankietę za pomocą Survey Monkey (bezpłatny)

24. Podaj „swoją wersję” bloga lub artykułu innej osoby

25. Udostępnij film instruktażowy dotyczący czegoś w Twojej okolicy

Ta lista z pewnością nie jest wyczerpująca, ale mam nadzieję, że da ci to kilka pomysłów na dobry początek. Możesz tworzyć tematy, funkcje cotygodniowe lub inne „zwykłe” tematy postów, aby uprościć niektóre problemy związane z „Co mogę powiedzieć”, ale znów baw się dobrze w mediach społecznościowych – nawet w biznesie!